divendres, 5 de juny del 2015

LA PRIMERA COMUNIÓ


Ara us explicaré el que vam fer el dia de la comunió. 
Vam començar la catequesis l’octubre del 2013. Anàvem cada dissabte a catequesis de sis a dos quarts de set de la tarda i si un dia anàvem a missa desprès de catequesis la missa era de vuit a nou de la tarda. També fèiem festes quan començàvem catequesis, quan acabaven catequesis el primer any i el segon any fèiem el mateix. Els jocs eren: llençar la pilota a un forat, llençar una plantilla de sabata el mes lluny possible, portar una pilota amb una forquilla el mes ràpid possible i molts més. El dijous abans de fer la comunió vam fer un assaig a església.
El dia de la comunió estàvem molt nerviosos però jo no molt, nomes estava una mica nerviosa per si arribava tard. Quan vaig arribar em vaig trobar a la Clara i a la Ivette. La Clara i jo vam entrar juntes a l’Església i ens vam trobar a tots esperant a que arribessin els que faltaven. Ens avisaven de un en un per fer-nos les fotos amb els pares, desprès ens vam fer una foto en grup i ens vam trobar al Marci. Quan ja era l’hora de començar estàvem una mica nerviosos . Ens vam anar a preparar per sortir. Vam sortir, ens vam asseure als bancs del altar, el musen va fer una benvinguda i unes pregaries, vam sortir a llegir, el musen va dir mes pregaries, vam fer un cercle i vam recitar el Parenostre i finalment ens van donar la Ostia.
M’ho vaig passar molt bé i em van agradar molt els regals.
M’agradaria repetir el dia de la comunió.
Fins un altre relablog!!!



Yaiza de las Heras Alonso

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada