divendres, 5 de juny del 2015

1, 2, 3 AESE


Hola diables soc l'Aroa.

Avui us explicaré que faig tots els dilluns, dimarts i dijous. Pel de matí faig tot normal. Per la tarda els dilluns de 17:30 fins a les 18:45 faig l' entrenament . En l' entrenament fem jocs , exercicis i estirem. Els dimarts de 17:30 fins a les 18:45 l' entrenament .Els dijous de 17: 45 fins a les 19:00 l' entrenament. Els meus entrenadors es diuen Andres i Ana. També fem partits que de vegades guanyem i de vegades no. Ara estem en el curs Pre-minis de 9 o 10 anys. En el meu equip som 12 i ens diem Gisela Martínez el numero 5, Patrícia el numero 6, Hebelin el numero 7, Le Qi el numero 8 ,Laura el numero 9 ,Eva el numero 10,Gisela Torres el numero 11,Sara el numero 13 , Berta el numero 18 , Auria el numero 24, Noa el numero 33 i jo el numero12 . Però no només fem entrenaments si no també fem excursions .Em anat al Tibidabo i em menjat tots junts. Ara estem fen un dia per cadascuna. El que estem fen consisteix en que per números cada dia es per una i aquella persona que li toca te que escollir un joc i les altres persones s'han de fer un regal no comprat. El meu dia va ser el 19 de maig. Jo no soc l'única que faig basquet també fa el Adria ,l' Alex i el Joel de l'altre classe. Si alguna nena o nen es vol apuntar també pot el grup es diu AESE Santa Eulalia. El lloc on entreno es diu Gasometro. També tenim una mascota que es diu pollo però es un pingüí .

Espero que us hagi agradat.

AdÉuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!


Fins un altre relablogg.


Aroa García Rubio

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada