dimarts, 19 de maig del 2015

SORTIDA A MONTSERRAT

Hola nens i nenes del cicle mitja!
El passat dijous 26 de Març, els nens i nenes de tercer vam anar a Monsserrat. Era una sortida que estava planificada des de el projecte telemàtic de “El nostre montserrat”. L'objectiu de la sortida era passar un dia amb els escolans.  Vam anar amb  autocar i vam quedar a l'escola a les 8:30. El viatge va ser mogut i fins i tot alguns nens es van marejar. Un cop l'autocar ens va deixar a Montserrat vam anar caminant fins la seva escola, l'escolania.
En arribar ens van donar la benvinguda i vam esmorzar. Després d'esmorzar ens van ensenyar l'escolania i vam poder veure les seves classes, on dormien, on cantaven...
Més tard van anar amb una altra escola a fer una pregària en una capella i en acabar vam anar al temple i vam escoltar la Salve i el Virolai. Vam poder seure on seien els monjos i era un lloc molt i molt especial. Després vam dinar tots junts en una plaça.
Després de dinar vam jugar una mica a la plaça i vam fer una excursió a la creu de Sant Miquel. Primer vam visitar una ermita i després vam anar a la creu om ens vam fer una foto amb els escolans. Allà ens van donar un regal molt xulo. Era flor, però artificial.
Després  vam anar cap a l'autocar i vam marxar cap a l'escola.
Va ser un dia molt divertit!!!