dimarts, 19 de maig del 2015

SETMANA DE LA SOLIDARITAT




Hola! Sóc el Sergi i tinc vuit anys i tinc un germà de quatre anys.
Ara us vaig a explicar la Setmana de la Solidaritat. És una setmana diferent on no fem classes normals. Ens juntem les quatre classes de cicle mitjà. Aquesta setmana vam parlar de uns animals que estàven en perill d'extinció. Aquests animals eren: el llop ibèric, la foca monjo, el linx ibèric, la llúdriga, l'ós bru i la tortuga mediterrània. Jo vaig estar en el grup del llop ibèric.
Durant aquella setmana vaig aprendre moltes coses com per exemple perquè estàven en perill els llops, com vivíen, que menjaven, com es relacionaven... Vam fer jocs i tallers i també un mural gran on vam possar la informació. Vam fer una activitat molt divertida en la que vam dibuixar petjades de llop que vam enganxar al nostre passadís.
L'últim dia ens vam juntar tota l'escola a la Plaça Espanyola per possar en comú tota la feina feta.
Vam acabar cantant i ballant la cançó de "Superherois" que havíem cantat durant tota la Quaresma.
Bé adéu i fins un altre relablogg!!!

Sergi Fanlo

3B Els Bastoners


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada