dijous, 28 de maig del 2015

Natació

Sóc Daniel, i us explicaré la classe de natació.

Som cinc grups i jo estic en el grup 4, el nostre monitor és diu Rubén.
Ens ho passem molt bé, al grup estan: Arnau, Assier, Manuel, Jana, Eyre, Irene Lopera, Anaïs, Miguel i jo.
Primer fem cinc vegades anar nedant fins a la corda, sense res... (sense flotador)
Cada dia canviem d'activitat, a mi el que més m'agrada és quan caminem sobre el matalàs tirant-nos com un pingüí i també tirar-nos des del trampolí.
Em tiro o de “palillo” o de cap, també ens tirem des de la vora de la piscina, fent la tombarella.
Al final de la classe ens deixen cinc minuts de temps lliure i juguem el Miguel, l’Arnau i jo a un joc que ens inventem segons el dia.

Fins a aquí hem arribat...


Daniel Alfonso


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada