dilluns, 18 de maig del 2015

CELEBRACIÓ SANT JORDI



SANT JORDI

Hola nens i nenes el dia 23 d'abril vam celebrar Sant Jordi.
A les 9 del matí vam portar un llibre que ens agradés. Jo vaig portar un llibre que es titula Cómo ser el rey del zoo.
Després vam anar al parc de la Torrassa a esmorzar i fer una gimcana. Jo vaig anar al de la María Jesús amb la Yanay, la Ivette i la Carla. Consistia en posar-nos una cosa al cap. Després el de la Núria consistia en fer torres humanes com piràmides, etc... i després vam anar a una prova lliure: podíem jugar al parc. Després vam anar a l'entrega dels premis. La Laia va guanyar el segon premi de català i la Silke també el segon premi però el de castellà.
Per la tarda vam veure tres pel·lícules. Jo vaig veure la pel·lícula El Circ du Soleil. Ens van donar crispetes. La pel·lícula era molt xuli.

Eimy Almendáriz Zambrano


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada